İstanbul Emniyet Müdürü Selami Altınok, emniyet müdürlüklerine basın mensuplarının girişinin yasaklandığı şeklindeki bilginin yanlış olduğunu söyledi.
Altınok, Beylikdüzü Kültür Merkezi'nde düzenlenen tiyatro etkinliğine katıldı. Altınok burada basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Emniyet müdürlüklerine basın mensuplarının girişinin yasaklandığı şeklindeki konuşmalar üzerine Altınok, "Böyle bir yasaklama söz konusu değil. Emniyet Genel Müdürlüğü'nün genelgesi de o manada değildi. Sadece emniyet binalarındaki basın odalarının kaldırılması söz konusuydu. Emniyete girişin yasaklanması söz konusu değil. Müsaade alındığı takdirde bütün basın mensupları ilgili birimlerden bilgi alıp; gerekli haberi yapabilirler" dedi.
Selami Altınok bu konuda birkaç gün içinde rahatlamanın yaşanacağını da sözlerine ekledi.





