BAYAT EKMEK, HAYVANLARIN KURU MAMALARINDA KULLANILACAK


Küçükçekmece Belediyesi, ekmek israfının önüne geçmek için bayat ekmekleri yem fabrikalarında hammaddeye dönüştürecek. Dönüştürülen hammadde ise hayvanların kuru mamalarında kullanacak.

Küçükçekmece Belediyesi, sosyal sorumluluk projeleri kapsamında bayat ekmek toplama kampanyası başlattı. Vatandaşlarda farkındalık oluşturmayı amaçlayan kampanyayla ekonomiye katkı sağlanarak, ekmek israfının önüne geçilmesi amaçlanıyor.

Küçükçekmece Belediyesi ‘insaf et, israf etme’ sloganıyla başlattığı kampanya çerçevesinde; ilçede birçok noktaya bayat ekmek toplama kutuları yerleştirdi. Bu kutulardan belli periyotlarda toplanan ekmekler, yem fabrikalarına gönderilerek, hayvanlar için üretilen kuru mamalarda kullanılmak üzere hammaddeye dönüştürülecek.

“VATANDAŞIMIZ GEREKLİ FARKINDALIĞI GÖSTERECEKTİR”

İlçede 40 noktaya bayat ekmek toplama kutuları yerleştirdiklerinin altını çizen Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, “Türkiye’de günde 6 milyon ekmek çöpe atılıyor. Yapılan israf sadece ekmek israfı değil, bazı değerlerin de israfıdır. İşte biz tüm bu sebeplerden dolayı sanılanın aksine koyduğumuz kutuları da zamanla azaltmak istiyoruz. Çünkü asıl amacımız daha çok ekmek toplamak değil, vatandaşımızda bu bilinci oluşturmak. Ama tabi ki vatandaşımız fazla ekmeğini çöpe atmasın. Biz bunları dönüştürelim ve hayvanların beslenmesinde kullanalım” dedi.

Paylaşki Değeri Artsın :
Print PDF

Yükleniyor...

Son Yazılar

Köşe Yazarları

Popüler

 
Support : Site Yaptır | Web Destek | Danışmanlık
Yazılım/Tasarım : ERSA
Copyright © 2013. İstanbul Haber Gazetesi - İstanbul'un Sesi
Ersa Tasarım
Copyright 2012 Site Oluştur | Bu Bir Er-Sa Markasıdır. Tasarım: Creating Website