Dereceye giren öğrencilere ödül


Kağıthane Belediyesi ve İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’nün, madde kullanımının zararlarına yönelik düzenlediği yarışmada dereceye giren öğrenciler ödül aldı.


Gültepe Kültür Merkezi’nde düzenlenen programda tiyatro oyunu ile madde kullanırlarsa hayatlarına yansıyacak olumsuz etkileri gözlemleyen Kağıthaneli öğrenciler, öğrendikleri bilgiler ve edindikleri izlenimler ile kompozisyon, şiir, mektup dallarında yarıştılar.Yoğun katılımla gerçekleşen yarışma finalinde ise dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.

Öğrenciler ve velilerin heyecanıyla gerçekleşen yarışma finaline Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç, Kağıthane Kaymakamı A.Akın Varıcıer, Kağıthane Müftüsü Mevlüt Haliloğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Nail Bölükbaşı, Kağıthane İlçe Emniyet Müdürü Mustafa Yolcu, AK Parti İlçe Kadın Kolları Başkanı Meryem Tekbıyık, başkan yardımcıları, birim müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Madde kullanımına karşı düzenlenen programın çok boyutlu olduğunu ifade eden Kağıthane Kaymakamı A. Akın Varıcıer, “Bugün burada çok boyutlu bir projenin kapanış töreninde birlikte bulunuyoruz. Çok boyutlu diyoruz çünkü sadece sağlık yönüyle adından söz ettiren bir proje değil, aynı zamanda kültürel, sosyolojik ve edebiyat boyutu vardı. İnşallah bugün attığımız adım edebiyat adına bir adım olur ve tadına yeni bakan öğrencilerimiz edebiyat çalışmalarına devam eder” şeklinde konuştu.

Uyuşturucuda ilk basamak sigara

Sigaranın sağlığa zararlarını ve Kağıthane Belediyesi’nin bu konuda gerçekleştirdiği çalışmaları anlatan Başkan Kılıç, “Narkotik ekiplerimiz ile yaptığımız görüşmelerde uyuşturucuya başlamadan önceki basamağın çoğunlukla sigara olduğunu gördük. Sevgili gençlerimizle el ele vererek çalışmalarımıza hız verdik. 6000bin gencimizle görüşerek kendilerinden madde kullanımından uzak duracaklarına dair söz aldık ve gençlerimiz bu konuda yaşıtlarını uyaracaklarına da söz verdi” dedi.

Başkan Kılıç, yarışmacıları tebrik ederken, gerçekte madde kullanımına karşı bilinçlenen herkesin kazandığını ifade etti. Öğrencileri bağımlılığa karşı dikkatli olmaları konusunda uyaran Başkan Kılıç gençlerin sağlıklı sosyal ortam ve doğru arkadaş seçimleri için dikkatli olmalarını istedi. Konuşması sırasında eğitimin önemini de vurgulayan Başkan Kılıç, öğrencilere spor yapmaları ve kültürel etkinliklere katılmaları konusunda tavsiyelerde bulundu.

Madde kullanımına yönlendiren etkenler

Yarışma öncesi öğrencilere madde kullanımına yönlendiren etkenler ile yanlış arkadaş seçimi konusunda da bilgi verildi. Tiyatro oyunuyla öğrencilere kötü alışkanlıklar edinmenin aile ve sosyal yaşama etkileri anlatıldı. Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’nün bilgilendirme sunumunda öğrencilere bağımlılık yapan maddelerin etkilerinin yer aldığı broşürler dağıtıldı ve program sonucunda öğrencilerden kompozisyon ve şiir yazmaları istendi.
Paylaşki Değeri Artsın :
Print PDF
 
Support : Site Yaptır | Web Destek | Danışmanlık
Yazılım/Tasarım : ERSA
Copyright © 2013. İstanbul Haber Gazetesi - İstanbul'un Sesi
Ersa Tasarım
Copyright 2012 Site Oluştur | Bu Bir Er-Sa Markasıdır. Tasarım: Creating Website