Telefon satıcıları isyanda


Alınan karar gereği cep telefonlarının kredi kartı ile taksitlendirilmemesine telefon satıcılarından tepki geldi.


Telefon satıcısı Mustafa Sivritepe, “Taksit olmazsa olmaz” dedi.
Kayseri’de, cep telefonu satışı yapan Mustafa Sivritepe, alınan kararın yanlış olduğunu belirterek kararın satışları olumsuz etkileyeceğini dile getirdi. Vatandaşların bin liralık telefonu nakit alamayacağını anlatan Sivritepe, şunları söyledi: "12 taksit değil de 6 taksit uygulaması iyiydi. Böyle olması daha iyiydi ama şuan yapılan bir yanlışlık var. Bunun yanlış olduğunu devlette biliyordu. Yapacak bir şey de yok. Ama şuan bizi çok etkiliyor. Şuandan itibaren gündeme geldi.”
Esnafın alınan karardan dolayı muzdarip olduğunun altını çizen Mustafa Sivritepe, sözlerini şöyle tamamladı: “Bütün esnaf ne yapacağız diye düşünüyor. Taksit olmazsa olmaz. O yüzden bu durum bizi etkileyecektir ki zaten etkilemeye başladı. Telefon alan kimse yok. Vatandaşlar nakit verirsem ne yaparım diye düşünüyor. Ortada yapılan bir yanlış var.”
Paylaşki Değeri Artsın :
Print PDF

Yükleniyor...

Son Yazılar

Köşe Yazarları

Popüler

 
Support : Site Yaptır | Web Destek | Danışmanlık
Yazılım/Tasarım : ERSA
Copyright © 2013. İstanbul Haber Gazetesi - İstanbul'un Sesi
Ersa Tasarım
Copyright 2012 Site Oluştur | Bu Bir Er-Sa Markasıdır. Tasarım: Creating Website