Başkan Vekili Akın’dan vatandaşlara aşure ikramı

Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, Muharrem ayı dolayısıyla Cuma namazı sonrası Bilali Habeşi Camii önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu. İlçe genelinde kurulan noktalarda gerçekleştirilen dağıtımlarla yaklaşık 10 bin kişiye aşure ulaştırılacağı belirtildi.
Muharrem ayı vesilesiyle Bayrampaşa’da geleneksel aşure ikramı yapıldı. Birlik, beraberlik ve paylaşmanın simgesi olan aşure, ilçe sakinlerine ikram edilirken, Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın da kazanların başına geçerek vatandaşlara kendi elleriyle aşure dağıttı. Muharrem ayının anlam ve önemine değinen İbrahim Akın, “Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en yoğun şekilde hissedildiği müstesna bir zaman dilimidir. Aşure, farklılıkların bir araya gelerek oluşturduğu bereketin ve birliğin sembolüdür. Biz de bu vesileyle değerli komşularımızla bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi. Aşure dağıtımına Başkan Vekili Akın’ın yanı sıra Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi ve AK Parti Bayrampaşa İlçe Başkanı Mehmet Acar da katıldı.
Paylaşki Değeri Artsın :
Print PDF

Yükleniyor...

Son Yazılar

Köşe Yazarları

Popüler

 
Support : Site Yaptır | Web Destek | Danışmanlık
Yazılım/Tasarım : ERSA
Copyright © 2013. İstanbul Haber Gazetesi - İstanbul'un Sesi
Ersa Tasarım
Copyright 2012 Site Oluştur | Bu Bir Er-Sa Markasıdır. Tasarım: Creating Website