Hacıosmanoğlu'ndan ABD galibiyeti sonrasına olay gönderme

A Milli Takımımız, 2026 Dünya Kupası'na ABD karşısında son dakikada bulduğu golle 3-2 kazanarak veda etti. Teselli galibiyetinin ardından değerlendirmelerde bulunan ünlü spor yorumcusu Uğur Karakullukçu, sahadaki oyunu hiç beğenmediğini belirtirken; TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun mağlubiyetler sonrası yaptığı "Yüzde 80 topa hakimdik" savunmasına çok konuşulacak ironik bir göndermede bulundu. Amerika Birleşik Devletleri'nin ev sahiplerinden biri olduğu 2026 Dünya Kupası'nda D Grubu son maçına çıkan A Milli Takımımız, formalite icabı oynanan karşılaşmada ev sahibi ABD'yi son dakika golüyle 3-2 mağlup etti. Turnuvaya galibiyetle veda edilmesine rağmen, sahadaki oyun ve istatistikler eleştirilerin dozunu düşürmedi. Ünlü spor yorumcusu Uğur Karakullukçu, maçın ardından yaptığı değerlendirmede hem takımın sahadaki performans düşüklüğüne dikkat çekti hem de Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun önceki açıklamalarını hedef aldı. "YAŞADIĞIMIZ BÜYÜK DÜŞÜŞ BENİ ŞOKE ETTİ" Galibiyete rağmen ortaya konan futboldan zerre kadar tatmin olmadığını belirten Karakullukçu, istatistiksel verilere dikkat çekerek takımın oyun planını eleştirdi. Başarılı yorumcu, "Abi ben hiç beğenmedim. Yaşadığımız büyük düşüş beni şoke etti. Yani sadece 9 şut, %47 topla oynama... Ama nasıl olduysa 3 tane gol oldu, anlamadık." ifadelerini kullanarak, galibiyetin tamamen tesadüfi bir bitiricilikle geldiğini savundu. TFF BAŞKANI HACIOSMANOĞLU'NA İRONİK GÖNDERME Karakullukçu'nun açıklamalarının en can alıcı noktası ise TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'na yaptığı gönderme oldu. Bilindiği üzere Hacıosmanoğlu, turnuvadan elendiğimiz maçların ardından eleştirilere tepki göstermiş ve "Rakipler bizi ezerek yenmedi. Yüzde 80 topa hakimdik" savunmasını yapmıştı. Bu duruma atıfta bulunan Karakullukçu, zayıf istatistiklerle alınan galibiyetin ardından federasyonun bakış açısını tiye alarak sözlerini şöyle noktaladı: "Normalde çünkü bizim federasyon başkanımız için 30 tane şut atmak daha kıymetli. Maç kazanmaktan ziyade istatistik kasmayı daha çok seviyoruz herhalde." "MONTELLA'NIN HIRSINI İLK İKİ MAÇTA NEDEN GÖRMEDİK?" Turnuvadan elendikten sonra oynanan prestij maçında İtalyan teknik adamın saha kenarındaki agresif ve hırslı görüntüsünü samimiyetsiz bulan Ümit Özat, eleştiri oklarını direkt olarak kulübeye yöneltti. Özat, "Montella'nın şu maçtaki hırsını önceki ilk 2 maçta görmedik." diyerek, teknik heyetin asıl reaksiyonu gruptan çıkma şansımız varken göstermesi gerektiğini vurguladı. "MONTELLA GİTSİN DESEM HİÇ BAŞIM AĞRIMAZ" Erman Özgür, "Galip geldik, 5 saniye sevindik. Bundan çok daha iyisini yapabilir miydik? Bakmamız gereken bu, bizim milli takımımız çok daha iyisini yapabilirdi. "Montella gitsin!" desem hiç başım ağrımaz." ifadelerini kullandı. "NİYE OYNAYAMADILAR BUNDAN EVVELKİ MAÇLARDA?" Erman Toroğlu, "Montella 7 değişiklik yaptı, çatır çatır top oynadı çocuklar. Niye o maçlarda oynayamadılar bundan evvelki maçlarda?" dedi.
Paylaşki Değeri Artsın :
Print PDF

Yükleniyor...

Son Yazılar

Köşe Yazarları

Popüler

 
Support : Site Yaptır | Web Destek | Danışmanlık
Yazılım/Tasarım : ERSA
Copyright © 2013. İstanbul Haber Gazetesi - İstanbul'un Sesi
Ersa Tasarım
Copyright 2012 Site Oluştur | Bu Bir Er-Sa Markasıdır. Tasarım: Creating Website