TFF, Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı

2026-2027 sezonu için Süper Lig ekiplerinin takım harcama limitleri belirlendi. En yüksek limite son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray sahip oldu.
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi. Açıklanan rakamlara göre en yüksek limite 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray sahip oldu. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş'ın limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlendi. Trabzonspor'a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL harcama limiti tanındı. DİKKAT ÇEKEN FARK Dört büyükler arasında dikkat çeken farkta Galatasaray, Fenerbahçe'nin yaklaşık 2,7 milyar TL; Beşiktaş'ın ise yaklaşık 4,9 milyar TL önünde yer aldı. TAKIMLARIN HARCAMA LİMİTLERİ Galatasaray 9.006.596.835 Fenerbahçe 6.330.032.702 Beşiktaş 4.123.397.974 Trabzonspor 2.530.783.285 Rizespor 1.817.301.750 Samsunspor 1.124.529.320 Konyaspor 1.101.846.407 Başakşehir 1.099.918.616 Kocaelispor 953.682.308 Erzurumspor FK 893.261.956 Amedspor 893.261.956 Çorum FK 893.261.956 Gaziantep FK 817.925.936 Gençlerbirliği 805.716.149 Eyüpspor 801.174.603 Göztepe 678.239.611 Kasımpaşa 647.958.968 Alanyaspor 571.608.883 Transfer dönemine girilirken kulüplerin kadro planlamaları, satış gelirleri ve UEFA organizasyonlarından elde edecekleri paylar doğrultusunda bu limitler büyük önem taşıyacak.
Paylaşki Değeri Artsın :
Print PDF
 
Support : Site Yaptır | Web Destek | Danışmanlık
Yazılım/Tasarım : ERSA
Copyright © 2013. İstanbul Haber Gazetesi - İstanbul'un Sesi
Ersa Tasarım
Copyright 2012 Site Oluştur | Bu Bir Er-Sa Markasıdır. Tasarım: Creating Website